Фірмовий стиль — айдентика бізнесу, розповідає споживачу про особливості та відмінності вашого бізнесу або продукту від конкурентів.

Айдентика — це впізнаваність вашого бізнесу споживачем. Айдентика формує емоційний звʼязок між споживачем та вашим бізнесом, допомогає споживачу зрозуміти сутність бізнесу, відокремити його від інших та запамʼятати.

Фірмовий стиль розповідає про ваш бізнес ще до того, як потенційний споживач дізнається все інше.

 

80% інформації людина отримує через орган зору — очі.

Ми маємо довіру до того, що бачимо набагато більшу, ніж до того, що чуємо або відчуваємо.

В прийнятті рішення про придбання продукту або взагалі в створенні першого враження або емоційному сприйнятті, вигляд предметів або явищ грає найважливішу роль.

Як говорить народна мудрість «По одежі зустрічають…», тому фірмовий стиль розповідає та візуалізує інформацію про ваші товари та послуги ще до того, як споживач / покупець буде раціонально аналізувати інформацію про вашу компанію або продукт.

Особливо така ситуація важлива, для так званих емоційних купівель, коли візуальний контакт з брендом повинен викликати довіру та бажання придбати продукт.

Для високотехнологічних компаній, які мають продукти з високою вартістю, простого емоційного впливу недостатньо, при створенні фірмового стилю необхідно передати інформацію про напрямок бізнесу компанії, технологічність, інноваційність, сучасність а також стиль повинен передавати сучасні принципи бізнесу — колективну соціальну відповідальність, турботу про навколишнє середовище, бренд роботодавця.

 

Приклад розробки фірмового стилю — гайдлайн (керівництво по фірмовому стилю) для освітнього проекту в фармацевтичній галузі.

 

PHARMREACTOR — навчальний проект для співробітників фармацевтичних компаній.

В технічному завданні проекту Фармреактор необхідно створити логотип та фірмовий стиль, який би допоміг швидко, з першого погляду передати споживачу, високоосвіченому фахівцю медичної та фармацевтичної галузі, сучасність, інноваційність навчального проекту, викликати довіру та впевненість в користі знань та вмінь, які фахівці можуть отримати користуючись послугами навчальної платформи.

Нами були розроблені:

Логотип

Керівництво по корпоративному стилю

  • Правила використання
  • Кольорова схема
  • Типографіка для рекламних матеріалів та корпоративних документів
  • Візитівка та інші корпоративні документи
  • Варіанти розміщення на сувенірній продукції

Інтернет ресурс проекту з унікальним WEB-дизайном

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якщо Вас зацікавили наші роботи та ви захотіли спробувати наш сервіс, заповніть форму нижче, а ми зв’яжемося з вами так швидко, як це можливо.

 

Ваші дані

Дайте нам знати, як з вами звʼязатися


Чим ми можемо вам допомогти?

Опишіть ваше питання або розробку чого ви б хотіли в нас замовити, при необхідності додайте файли чи зображення нижче