Дизайн зовнішньої реклами — одне з популярних замовлень.

Нижче ми наводимо приклад розробки дизайну лайтбоксу для стоматологічної клініки Гармонія, що знаходиться в Києві.

Лайтбокс — дуже корисний елемент зовнішньої реклами для бізнесу.

Його видно як у світлу пору доби, так й темну за рахунок підсвітки, яка встановлюється всередині лайтбоксу.

При розробці лайтбоксу завжди потрібно враховувати такі обставини:

  1. Висоту розташування лайтбоксу
  2. Відстань, з якої необхідно, щоб споживач зміг «зчитати» інформацію, що розташована на лайтбоксі.
  3. Типографіку та символіку на лайтбоксі.

На прикладі нижче ми розмістили схематичне зображення зубу в центрі лайтбокса, як символ, який пояснює напрямок бізнесу компанії.

Щоб підкреслити або пояснити символ у верхній частині лайтбоксу розміщений надпис «стоматологія» також з символом зубу замість букви «М», цей прийом посилює враження та сприяє кращому запамʼятовуванню.

В нижній частині кола лайтбокса розташована назва клініки: «Гармонія». Буква «М» в ній також замінена символом зуба.

Таким чином ми досягаємо потрійного ефекту запамʼятовування бренду:

  1. Символ стоматології — зуб посередені лайтбокса.
  2. Символ стоматології в назві бізнесу — CтоМатологія
  3.  Символ стоматології в назві клініки — HarMony

Якщо ви також потребуєте розробки дизайну лайтбоксу або й інших елементів зовнішньої реклами:

брендування вікон, вітрин, дверей, ви можете заповнити форму нижче.

Ми з задоволенням зробимо для вас яскравий та оригінальний дизайн.

Ми можемо розрахувати вартість встановлення зовнішньої реклами на ваш обʼєкт. 

Ваші дані

Дайте нам знати, як з вами звʼязатися


Чим ми можемо вам допомогти?

Опишіть ваше питання або розробку чого ви б хотіли в нас замовити, при необхідності додайте файли чи зображення нижче


 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *