Логотип — основа ідентифікації бізнесу від малого до великого.

Логотип — це перша інформація про компанію, з якою знайомиться споживач!

Яким повинен бути логотип?


Логотип повинен виконувати кілька функцій

  1. Містити назву компанії
  2. Розповідати про напрямки її діяльності
  3. Розповідати про корпоративні цінності бізнесу

  4. Підкреслити соціальну, екологічну відповідальність

  5. Відповідати сучасним трендам в дизайні

  6. Бути орієнтованим на цільову аудиторію споживача

  7. Гармонійно вписуватись в дизайн пакування товарів.

Як ми працюємо?

Під час розробки логотипів ми обговорюємо з замовником інформаційні меседжі, які повинен нести логотип, створюємо технічне завдання та пропонуємо кілька ескізів.

Після вибору та затвердження концепції ми переходимо до детальної розробки логотипу та типографіки — шрифтів та інших графічних елементів, які супроводжують логотип.

В більшості випадків розробка логотипу є частиною роботи над створенням керівництва по корпоративному стилю.
Більш докладно про цю послугу можна Дізнатись за посиланням на сторінку Фірмовий стиль.

Логотип може бути частиною пакування для товарів. Якщо компанія займається виробництвом товарів, при розробці логотипу ми обовʼязково беремо це до уваги!

Ми розробляємо дизайн первинної та вторинної упаковки для товарів.

В цьому випадку розробка фірмового стилю повинна бути обовʼязково, особливо якщо компанія планує виробляти лінійки товарів.

Докладніше про це можна дізнатись на сторінці Розробка упаковки.

Приклад нашої роботи над створенням логотипу.

Завдання:

Створення логотипу для виробничої компанії, яка працює на ринку сервісних послуг в нафто-газовій сфері. Компанія має високотехнологічне обладнання та програмне забезпечення, яке дозволяє візуалізувати процес буріння нафто-газових свердловин.

Ключові виклики:

  1. Логотип повинен підкреслювати належність компанії до енергетичного ринку, видобування корисних копалин, в першу чергу газу.

  2. Бути лаконічним та добре видимим з далеку на формі, обладненні та техніці, адже співробітники компанії працюють на бурових майданчиках, та повинні бути помітними серед інших робітників.

  3. Передавати назву компанії або її абревіатуру.

  4. Передавати корпоративні цінності компанії: інноваційність, технологічність, екологічність та клієнторієнтованість.

1. Етап: Вибір кольорової гами.

З запропонованих варіантів кольорів основним був обраний помаранчевий колір:
  • є складовою спектра горіння полумʼя, яке виникає при спалюванні газу

  • помаранчевий колір відноситься до теплої гами та викликає позитивне емоційне відчуття

  • логотип поморанчевого кольору буде добре помітний здалеку на виробничому одязі, касках, обладнанні, техніці. Він буде привертати увагу до себе, що є корисним для ідентифікації бренду компанії.

  • помаранчевий колір повʼязаний не тільки з теплою гамою, але й передає іншу комунікацію, повʼязану з “теплом” — енергію (енергетичність), яка є теплою, тобто турботливою.

Обгрунтування вибору кольору:

Помаранчевий колір на підсвідомому рівні передає теплу енергію та турботу про бізнес компаній-партнерів, підкреслює належність компанії Сілур Пласт до енергоринку України, та привертає увагу на буровому майданчику.

 

2. Етап: Графічний дизайн логотипу.

Разом з замовником був обраний варіант овального логотипу в який були вписані початкові букви назви компанії яка складається з двох слів: Silur Plast. Відповідно буква S в логотипі відповідає Silur а буква P — Plast.

  • Овальна або кругла форма — це найбільш стабільна та врівноважена форма геометричної фігури, вона передає стабільність компанії.

  • Відсутність гострих кутів та ламаних ліній в логотипі підкреслює лаконічність, високі стандарти ведення бізнесу, його SMART- орієнтованість.

  • Абревіатура SP в середені логотипу розкриває назву компанії будь-якому співробітнику, який знаходиться на буровому майданчику та швидко зчитується.

  • Овальний логотип з абревіатурою назви компанії в логотипі є дуже зручним для нанесення на техніку, обладнання, робочий та захисний одяг, наприклад каску.

Виходячи з того, що у компанії існував логотип й компанія проводила ребрендінг, необхідно було підвищити запамʼятовуваність нового бренду серед бізнгес партнерів та їх персоналу, нами був розроблений допоміжний елемент логотипу — підпис silur plast спеціально обраним шрифтом. Це допомогає зрозуміти всім, хто памʼятає попередній логотип компанії, що тепер у компанії інша символіка, а новим “глядачам” розкриває значення абревіатури в логотипі.

Додаткові кольори, що будуть використовуватись в монохромних рекламних матеріалах, чорно-білих версіях документів, розміщуватися на обладнанні та техніці.
Додатковими кольорами були обрані білий та різновид сірого кольору, який також підкреслює технологічність компанії. Сірий або стальний колір це колір благородної сталі, що є основним елементом всього обладнання на буровому майданчику. Для монохромних варіантів відображення був обраний чорно-білий варіант логотипу, який повторює помаранчевий.
 

В той же час обидва елементи логотипу можуть використовуватись окремо:

  • в корпоративних матеріалах та документах
  • рекламних та презентаційних матеріалах,
  • корпоративному сайті,
  • Digital компанії.

Наводимо також зразки розміщення логотипу на техніці, обладнанні, робочому одязі.

 

Командою WEB-розробників був створений інтернет ресурс http://silurplast.com.ua//

При його створенні була використана затверджена кольорова гама, з використанням розроблених елементів типографіки.

Інформація про важливість розробки корпоративної типографіки знаходиться на сторінці Типографіка за посиланням.

Якщо Вас зацікавили наші роботи та ви захотіли спробувати наш сервіс, заповніть форму нижче, а ми зв’яжемося з вами так швидко, як це можливо.

Ваші дані

Дайте нам знати, як з вами звʼязатися


Чим ми можемо вам допомогти?

Опишіть ваше питання або розробку чого ви б хотіли в нас замовити, при необхідності додайте файли чи зображення нижче